„Tesco Zásilka je určena především těm zákazníkům, pro které je nyní obtížné se dostat do obchodů a nakoupit si. Jsem potěšen, že budeme moci zákazníkům nabídnout tuto extra malou pomoc. Naši kolegové v obchodě, online službách a v dodavatelském řetězci pracují nepřetržitě, abychom dokázali zajistit potraviny všem zákazníkům v této mimořádné době, “ vysvětluje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.
Tesco Zásilka je předem připravené balení sestavené z 24 trvanlivých potravin a základní drogerie, který by vám mělo být doručeno kurýrní přepravou nejpozději do tří pracovních dní. Zákazníci tak najdou v předem připravené zásilce například těstoviny, luštěniny, konzervy, mouku, trvanlivé mléko, paštiku, kávu, sušenky, toaletní papír či papírové kapesníky. Obsah každého balení je sestaven tak, aby 1–2 osobám zajistil základní potraviny na celý týden. Fixní cena za 1 zásilku je 749 Kč včetně dopravy. Abychom zajistili co nejrychlejší dodání zásilky těm, kteří to opravdu potřebují, obsahuje každé balení stejné množství a stejný typ produktů. Zákazníci si nemohou jednotlivé položky v rámci zásilky měnit, vždy je nutné objednat celou zásilku.
Objednávat lze online na https://itesco.cz/sluzby-a-znacky/nakupy/zasilka/ nebo prostřednictvím mobilní aplikace vždy pouze jednu Tesco Zásilku za den.
Tesco Zásilka je doplňkovou online službou vedle již fungující služby Tesco online nákupy, která je nyní dostupná pro více než 5 milionům zákazníků. Aby se uspokojila zvýšená poptávka po doručování nákupů domů, navýšilo Tesco kapacitu volných termínů pro doručování v rámci služby Tesco online nákupy o 20 %, přičemž další volné kapacity budou k dispozici v nadcházejících týdnech.
Kompletní informace o Tesco zásilce najdete na webových stránkách https://itesco.cz/sluzby-a-znacky/nakupy/zasilka/