fb pixel
Vyhledávání

Crowdfundingová platforma Hithit.cz spouští vlastní Antivir

Česko-slovenská crowdfundingová jednička na trhu Hithit.cz reaguje na koronavirovou situaci mezi českými a slovenskými živnostníky. V pondělí 23. 3. spustila speciální program Hithit Antivir, ve kterém můžou ve velice rychlé době získat peníze od svých minulých, současných i budoucích zákazníků. „Prolomili jsme všechna pravidla a formality, které jsme doteď od projektů vyžadovali. Jsme připraveni pomoct všem, kdo to v souvislosti s COVID-19 potřebují,“ říká Aleš Burger z Hithit.cz. Tyto peníze navíc nemusí nikomu vracet.

Redaktor
Redaktor 24.3.2020, 14:57

Hithit.cz pružně zareagoval na kritickou situaci mezi českými a slovenskými živnostníky, kteří v důsledku pandemie a vládních opatření museli dočasně zavřít podnikání. Oslovuje podnikatele z turistického ruchu, majitele restaurací, bister, kaváren, ubytování, kadeřnictví, barber shopů, lidi, které živí kultura, sport, provozující wellness a všechny ostatní, kteří byli ovlivněni nouzovým stavem.

Do programu už se zapojují první podnikatelé. „Všem se budeme věnovat přednostně, jejich projekty spustíme do 24 hodin, pomůžeme jim s přípravou, netrváme na tom, aby nám dodali video, širokou paletu odměn, projekt můžou dokončit ve zkrácené době 14 dní a mají možnost si nastavit nižší cílovou částku než 50 tisíc korun,“ vypočítává

Aleš Burger rozdíl oproti běžným formalitám na Hithit.cz.

Narozdíl od státních ekonomických návrhů na zmírnění dopadů krize peníze získané na Hithitu živnostníci nebudou muset vracet. Musí ovšem dostát svým závazkům vůči podporovatelům, zákazníkům. Prostředky z Hithitu můžou mít do jednoho měsíce od založení projektu.

Crowdfundingový portál Hithit.cz od spuštění v roce 2012 pomohl na svět tisícům projektů. Tenisky Bohempia vybraly téměř čtyři miliony korun, divadlo Jatka78 skoro dva a půl milionu korun, projekt Bezobalu přes milion korun, botoponožky Skinners získaly také přes milion korun. Na Hithitu není neúspěšná kategorie, zalistování je zadarmo a tvůrci riskují pouze úspěch.

„Protože si nesmírně vážíme nasazení zdravotníků, za každých sto korun pro živnostníky pošleme dvě koruny společnosti pro boj s plicní rakovinou Oxyprotect, která nakupuje lékařům přístroje a vybavení nezbytné pro léčbu COVID-19,“ zavazuje se za společníky firmy Aleš Burger.

TÉMATA

Podobné články

Doporučujeme

Další články