Menstruace už není doménou žen
Zní to podivně, ale některým lidem se znelíbilo, že firma Procter & Gamble má na obalu svých dámských vložek ženský symbol. Firma se proto rozhodla, že na žádost těchto transgenderových a jinopohlavních aktivistů vyslyší tyto prosby, a symbol navždy smaže. Právě jim se totiž znelíbilo logo kruhu s křížkem, které často vídáme na toaletách a dalších místech, kterým si ženy značkují své území.
Tuto informaci přinesla CNN, která zveřejnila i vyjádření P&G: „Pravidelně posuzujeme naše výrobky a balení, takže mnohdy bereme v potaz názory a reakce našich zákazníků, takovým způsobem, abychom vyhověli všem.“ Ačkoliv se zdá, že značka Always vždy působila jen na ženy a dívky, po dnešku to vypadá, že tomu tak v budoucnu nejspíš nebude.
Na druhou stranu podle všech slovníků a encyklopedií je menstruace stále definována jako periodicky se opakující krvácení, které nastává u žen v rámci menstruačního cyklu. Nikde se nepíše o tom, že menstruace se týká i ostatních pohlaví. Vzhledem k tomu, že boj o gender ve všech ohledech a na všech „bitevních polích“ je jakýmsi módním trendem, šla by firma v případě odmítnutí sama proti sobě. Ne kvůli těm několika málo transgender lidí, ale kvůli levicovým médiím, které by je dříve či později rozcupovaly na kousky. Ačkoliv je Always ryze ženskou značkou, tak je v tomto případě rozumnější ustoupit.
Vše opět ukazuje, že se máme tak skvěle, že řešíme banality a nesmysly.
A zde vás potěší vzpomínka na staré reklamy mobilního operátora Oskar.