Po zákazu kouření v restauračních zařízeních zůstane bez práce odhadem až jeden milion popelníků. Ptáte se, co se s nimi stane? Jaký bude jejich osud? Je tu jedno řešení – KOUŘENÍ OUT, PŘÍRODA IN.
S tímto nápaditým řešením přichází značka Strongbow a v praxi to znamená, že se popelníky využijí malé ploché květináčky.
Spolu se speciálními zahradnickými sety teď Strongbow rozesílá popelníky svým ambasadorům, známým osobnostem a youtuberům a nechá je osázet. Možnost osázet si svůj vlastní popelník budou mít i běžní zákazníci v několika vybraných provozovnách. Za nákup produktů získají zahradnický set i s návodem. Až se popelníky zazelenají a stanou se z nich tzv. poupětníky, zkrášlí vybraný veřejný prostor.
Celou kampaň budou doprovázet provokativní videa, která upozorní nejen na důležitost přírody, ale především na kreativní myšlenku – jak dát popelníkům druhou šanci. Značka zároveň představí blog www.prirodudomesta.cz, kde se budou objevovat tipy na zajímavou zeleň ve městech, návody, jak si vypěstovat vlastní kousek přírody za okny bytu, a chybět nebudou ani novinky ze světa poupětníků.
Nová kampaň Kouření OUT, příroda IN rozvíjí dlouhodobý koncept Přírodu do města, který značka Strongbow zahájila v loňském roce. Značce se za dobu působení na českém trhu podařilo zvelebit několik zanedbaných vnitrobloků. „Strongbow oživilo a zpříjemnilo prostory vnitrobloku Alta. Nyní je využíváme především k odpočinku a volný čas tam trávíme raději. Použité dřevo dodává místu specifickou atmosféru a v truhlících pěstujeme bylinky, které dál používáme na baru studia,“ uvedla Romana Packová, která pracuje ve studiu Alta.
Strongbow se svým snažením zdaleka nekončí. Život vdechne dalším místům, a to i jedné z nejzajímavějších střech v centru Prahy, střeše Paláce Lucerna. Tu známý kavárník, aktivista a nyní i zahradník Ondřej Kobza ve spolupráci se spolkem Kokoza – a za přispění značky Strongbow – přemění v zelenou oázu, kde časem vyroste i komunitní zahrada.