Loni v srpnu zavedlo Rusko v reakci na sankce, které na něj USA společně s EU uvalily v důsledku jeho postupu v ukrajinské krizi, embargo na dovoz potravin. To se vztahuje na dovoz masa, ovoce, zeleniny a mléčných výrobků.
Opatření pochopitelně zvýšilo ceny, ale pro ty, kteří se živili prodejem zahraničních lahůdek, bylo likvidační. Don Giulio Salumeria, který provozuje obchod s italskými delikatesami se ale rozhodl, že prodá alespoň své zbývající zboží. I v tom by mu ale současný režim házel klacky pod nohy.
Vyřešil to ale vskutku šalamounsky. Obrátil se na reklamní agenturu, která vymyslela billboard, na kterém stojí neodolatelný nápis: "Zakázané italské delikatesy v Moskvě". Ten se v moment, kdy se k němu přiblíží moskevští policisté změní v nevinnou reklamu na ruské matrjošky. Billboard se "přepne" díky vestavěné kameře, která rozpozná na dálku policejní odznak a uniformu. Nainstalovali ho 200 metrů od Ministerstva vnitra.
Ve videu si můžete prohlédnout, jak jsou z toho muži zákona mimo. Možná je to virál, možná ne. Otázkou je, co se stane, když k billboardu přijdou policajti v civilu... Tak jako tak, reklama je to skvělá v prvním i druhém plánu - skrze sociální média.