Podle výzkumu* značky Snickers je hlad jednou z věcí ovlivňujících naladění českých fanoušků a jejich chuť podpořit svůj tým. Díky němu nejsou ve své kůži – méně se soustředí na hru (79 %) a nefandí tak intenzivně (70 %). Téměř polovina dotázaných pak potvrzuje, že k fandění patří fandící předměty. Pro ty všechny a zdaleka nejen pro ně připravila značka Snickers speciální soutěž.
*Výzkum STEM/MARK, únor 2015, 1 010 respondentů
Stačí zodpovědět jednoduchou soutěžní otázku. Ve hře jsou 3 skvělé hladové sady. Každá obsahuje maxi balení Snickers v hodnotě 300 Kč, k tomu nepřehlédnutelný fandící prst a pohodlný podsedák. Zbývá si jen vybrat ten správný zápas.
SOUTĚŽ
Právě Snickers je ideálním řešením, jak se dostat zpátky do své kůže, a pořádně tak podpořit svůj tým. Lahodná kombinace arašídů, karamelu a nugátu zalitá v čokoládové tyčince Snickers správně naladí každého hladovce. Navíc je díky praktickému obalu i velikosti okamžitě po ruce a skvěle se jí na stadionu i doma na gauči nebo kdekoli jinde. Stačí si dát Snickers, chopit se fandících předmětů a pustit se do toho!
Soutěžní otázka:
Jak se jmenuje kampaň značky Snickers?
a) Když máš hlad, nechoď fandit.
b) Když máš hlad, nejsi to ty.
Odpovědi nám zasílejte na veronika.dolezelova@g.cz.
Další info se dozvíte na www.facebook.com/SnickersCeskoSlovensko.