fb pixel
Vyhledávání

Dominátor slaví narozeniny a nás to baví: Zavzpomínejte s námi na Smartyho nejbizarnější snídaně

+ DALŠÍCH 7 FOTEK + DALŠÍCH 8 FOTEK

Po úspěšné kariéře hokejového brankáře se dal Dominik Hašek na podnikání, konkrétně do vývoje zcela nového a tedy jedinečného nápoje. Že ho to velmi baví, je vidět na jeho marketingových kampaních. Jistě si pamatujete na Smartyho legendární snídaně, na něž jsme se rozhodli při příležitosti narozenin jejich tvůrce zavzpomínat.

Václav Roman
Václav Roman 29.1.2019, 13:31

Co dnes dělá slavný brankář?

Když vychytá brankář nulu, je to úspěch. Když je ale na nule podnikatel, už to takové terno není. Své o tom ví dnešní oslavenec Dominik Hašek, který svého času vstoupil do hokejové síně slávy. Na podnikatelskou síň slávy to ale zřejmě nebude.

Dávno už nejspíš hodil za hlavu starosti, které mu uštědřilo podnikání se sportovním zbožím, které rozjel ještě během aktivní kariéry. Značku Dominátor provozoval Hašek po dobu deseti let, ale moc radosti mu nepřinesla. A peněz ještě méně. Později prozradil, že jej neúspěšné podnikání vyšlo na 80 milionů korun.

Před pár lety to zkusil ještě jednou a uvedl na trh nápoj Smarty Drink. Nové podnikání se snažil vytáhnout z červených čísel pomocí amatérských marketingových kampaní, kterým se škodolibě smál celý internet. Aby zmobilizoval fanouškovskou základnu, rozjel projekt snídaní se Smartym. Ten byl bohužel ukončen loni v létě, na sociálních sítích se však stihlo objevit celkem 1049 velmi bizarních pochutin. Že to někdo v nouzi sní bychom ještě dokázali pochopit, ale že se tím dobrovolně pochlubí na sociálních sítích, to nám hlava nebere.

Posoudit to můžete sami v přiložené galerii:

A zde 10 nejšílenějších trendů v jídle pro rok 2019. Je libo crossushi nebo pozlacený steak?

Podobné články

Doporučujeme

Další články