Tyhle reklamy překvapivě nenutí podvědomě ke konzumu, ale k zamyšlení. Elsa K. 30.8.2014, 20:00 Sdílet 1. Kdybych byl panda, zajímal bych vás víc? 2. 150 litrů vody za jedno pivo 3. Aby při vašem boji za krásu neumírali nevinní... 4. Cenzura zkresluje 5. Nemělo by to být podobně nebezpečné 6. Auto jako zbraň 7. Používejte elektřinu chytře 8. Mějte trpělivost s koktajícími 9. Odrazit se ode dna je postupem času čím dál tím složitější 10. Oceán není odpaďák 11. Pro více informací o rakovině plic pokračujte v kouření 12. Aspoň vy mějte rozum - nekonverzujte s řidičem za jízdy 13. Před AIDS jsme si všichni rovni 14. Zabíjíme odpadem 15. Plasty nikdy nevymřou... 16. Následky si ponesete celý život. Nepijte před jízdou! 17. Naučte se pomoci dřív než bude pozdě (Český červený kříž) Sdílet TÉMATA
Pazuzu Algarad: Šílený satanista a vrah, který se nemyl, ale i tak měl dvě milenky najednou Martin Miko
Trvale nízké ceny se vyplácí. Žabka hlásí třetinový nárůst počtu prodaných kusů potravin ze základního zákaznického košíku Redaktor
Stát by mohl prodat Budvar za 50 miliard korun, pokryl by tak své příjmy z jeho zisku na století dopředu Lukáš Kovanda
Bohumil Zhof: Příběh odbojáře, na kterém si estébáci vyzkoušeli mučení elektrickým proudem Václav Adamus
Jak to bylo s akciemi GameStop? Na událost, která otřásla světovými trhy, si posvítí sám „Vlk z Wall Street“ Redaktor
Tesco zavádí Clubcard ceny. Nabízí tak členům svého věrnostního programu okamžitý benefit na prodejní ploše Redaktor
Kuřata, máslo, vejce, mouka. U těchto potravin řetězce zjevně nejvíce zneužívají drahoty a navyšují si marže Lukáš Kovanda