80, 100 nebo 120 %? Kolik zaplatit, nechává Pietro Filipi na svých zákaznících – G.cz
Vyhledávání

80, 100 nebo 120 %? Kolik zaplatit, nechává Pietro Filipi na svých zákaznících

Zdroj: Pietro Filipi

Pietro Filipi představuje nový model nakupování, díky kterému umožňuje platit za produkty podle toho, jak se kdo zrovna cítí. Zákazníci tak mohou zvážit, zda se v aktuální situaci cítí ohrožení, nic se pro ně nezměnilo, nebo mají zájem podpořit českou značku.

Redaktor
Redaktor 8.10.2020, 17:30

Určité zboží označené speciálním štítkem lze díky novému konceptu koupit za tři odlišné ceny. Pokud se zákazník cítí současnou situací ohrožen a má strach, zaplatí polovinu původní ceny. V případě, že se cítí dobře a nic se pro něj nezměnilo, dosahuje částka 80 % kupní ceny a jestliže chce značku podpořit, nakoupí za 110 %.

Koncept “jak se cítíte, tolik platíte” je součástí strategie “respektujte, co cítíte” a logicky navazuje na ukončení slevových akcí, které firma vyhlásila minulý měsíc.

My v Pietro Filipi věříme, že móda hraje v naší budoucnosti zásadní roli, která nám pomáhá hledat a vyjadřovat to, kým skutečně jsme. A tato role je mnohem hlubší než diskuze o dokonalých střizích, perfektních materiálech, firemních tradicích nebo udržitelnosti,” říká Michal Mička, majitel Pietro Filipi.

Firma už nadále nechce klamat zákazníky a počítat, jakou má nastavit základní cenu a následně slevu, aby vyšla marže. Domnělou slevou je zákazník motivován nakupovat v situaci, kdy vlastně nakupovat nechce a je manipulován, aby si myslel, že udělal výhodný obchod a ušetřil peníze.

Chceme být chytrou značkou, která oslovuje chytré lidi. Zároveň ale chápeme a respektujeme, že situace není optimální a dává nám smysl přiznat, že je špatná doba. Proto chceme vyjít vstříc lidem, kteří cítí strach a nejistotu a dáváme jim možnost vybrat si, kolik za produkt zaplatí,” říká Mička.

TÉMATA

Podobné články

Doporučujeme

Další články