1. Juke

Základní crossover, který můžete vidět i na českých silnicích. Má to vepředu víc světel než většina jiných aut dohromady, je to vysoké, ale krátké, prostě takové hodně exotické benzínové (nebo dieselové) zvířátko, u kterého přemýšlíte, kdo si to koupil.
2. Juke koncept

Takhle vypadal Juke v konceptu, kdy tomu všichni tleskali a nikdo vlastně nečekal, že by se to mohlo dostat na trh v nezměněné podobě. Vyškrtnout se musely jen protisměrně otvírané dveře, auto se trochu upravilo tvarově, aby vyhovovalo bezpečnostním předpisům. I interiér se zklidnil, ale třeba lakovaný středový panel zůstal.
3. Juke Nismo

Větší kola, alcantarou potažený interiér a bílo-červeném válečným zbarvením typický zástupce modelů Nismo (Nissan Motorsport). Koní pod kapotou je sice jen o deset víc než v nejrychlejším sériovém Jukeovi, ale sportovní podvozek a agresivnější naladění dělají z Juke Nismo docela zábavnou hračku.
4. Juke Nismo RS

Zvenku vypadají obě Nisma podobně, ale RS má ještě o patnáct koní víc, hlasitější výfuk a uvnitř nabídne závodní sedačky. Hlavní předností tu není rychlost, ale na crossover vynikající podvozek. Verze s pohonem předních kol a manuální převodovkou je jasným favoritem, čtyřkolkový automat je neohrabaný a má kvůli automatu o dost horší postřeh.
5. Juke-R

Už jsme říkali, že Nissan tenhle svůj model rozmazluje? Před lety postavil opravdového vlka v rouše beránčím. Pod kapotu sériového Jukea se mu povedlo napasovat motor z Nissanu GT-R. A vlastně i celý podvozek, takže vznikla čtyřkolka s 525 koňskými silami, která mohla prohánět i Lamborghini. A v matné černé barvě jí to moc slušelo. Jen škoda, že s limitovanou edicí pro běžné smrtelníky Nissan pořád váhá.
6. Juke Box

Speciálně upravený Juke, který vznikl ve spolupráci s Ministry of Sound. Nissan s ním objel několik evropských festivalů, kde tvrdil muziku. Obří reprák sežere veškerý vnitřní prostor, ale jako marketingová blbina dobrý. V prodeji samozřejmě nikdy Juke Box nebyl.
7. Juke Extrem

Koncept pro brazilský autosalon, který má někde hluboko pod kůží původního Jukea. Design je výrazně odlišný a tenhle Nissan vypadá... no opravdu extrémně. Na rozdíl od běžného Jukea byste si s ním mohli troufnout snad i do terénu.
8. Juke Nismo RSnow

Posledním z výstřelků s Jukem v hlavní roli jsou tyhle sněhové saně, vyrobené speciálně pro driftovací závody na zamrzlých jezerech v Laponsku. Má pohon všech... pásů a zvládne se po zamrzlém povrchu rozjet až stokilometrovou rychlostí.
A
TADY máte 8 aut, která vám ukousnou hlavu.