1. Made in Slovenia
www.akrapovic.com
Vznikla ve spolupráci slovinského výrobce výfuků Akrapović a dílny
Slovenian Dreamachine Motorcycles.
Má sloužit k propagaci už tak slavné firmy, která dodává laděné výfuky pro (nejen) závodní auta i motorky.
2. Pořádná síla
www.akrapovic.com
Pohání ji vidlicový dvouválec KN-93 Knucklehead od amerického výrobce S&S o objemu 1524 centimetrů krychlových. Výkon neznáme, ale jedenapůllitr slibuje solidní tempo.
3. Konstrukce
www.akrapovic.com
Postavit tuhle nádheru zabralo více než osm set hodin. Celý rám z plechu je v podstatě prodloužením dvou výfuků, jde o jeden díl – takže celá motorka je vlastně výfuk na kolech.
4. Kolo
www.akrapovic.com
Má průměr třicet palců, což je 76,2 centimetru. Je vyrobené z hliníku a karbonových vláken a osazené rovněž kompozitovým brzdovým kotoučem – taktéž obřím!
5. Jak se s tím zatáčí?
www.akrapovic.com
Asi blbě, protože záď je kousek nad zemí, takže klopení do zatáček není na pořadu dne. Proto má
Full Moon automatizované řízení, které zatáčení vyřeší za vás.
6. Jak se s tím parkuje?
www.akrapovic.com
Velmi snadno, zadní odpružení je hydraulické, takže si celá motorka "kecne na zadek" a stojí ve vzpřímené poloze.
7. Kde to koupím?
www.akrapovic.com
Nikde, tuhle motorku nemůže mít nikdo. Je to jen koncept, který není schválený k provozu na silnicích a má sloužit jako ukázka zručnosti slovinských moto-výfuko nadšenců.
Podobně lákavý a ještě vytúněnější koncept vymysleli letos v Austrálii – je to
motorka, která umí i létat.
Ať už ale túrujete mezi hýžděmi cokoli, hlavně se vyvarujte nesmyslných chyb, kterých se dopouští
5 nejblbějších motorkářů světa a všech dob.