1. 1100 MB
Oproti klasické tisícovce byly vždy nabízeny s výbavou deluxe a hlavně silnějším motorem o výkonu 52 koní.
2. 1000/1100 MBX
Dvoudvéřová karoserie typu tudor, nebo po západním slangu prostě klasické kupé. Jen škoda, že ho neuměli postavit, a tak MBX sice skvěle vypadalo, ale děsivě se kroutilo v zatáčkách. Pokud jste tedy během průjezdu drželi nohu statečně na podlaze, protože jinak auto nemělo šanci dosáhnout jakkoliv nebezpečné rychlosti.
3. 1000 MB Rallye
Závodní verze, postavená ještě v době, kdy tovární tým Škoda Motorsport oficiálně neexistoval. Ale svezli bychom se, to zase jo. Dneska s ní škodovka každoročně absolvuje hned několik historických rally podniků. A tisícovka si troufne i na alpské silničky, aniž by výrazněji protestovala.
4. 110 R
České Porsche. Sice mělo jen cca šedesát koní a tahalo z paty 140 km/h, ale byla to zadokolka a dalo se s ní hodně čarovat. Ale hlavně ten design, kdo měl eRko, ten byl pán. Čekací lhůty na tohle auto byly v celém východním bloku v řádu několika let.
5. 120 S Rallye
Soutěžní varianta klasické stovky, která byla v podstatě modernizovanou tisícovkou. Pod kapotou byla třináctistovka a osvědčené karburátory Weber. Auto mělo 120 koní. Kvůli homologaci se vyrobilo sto kusů série, ta měla ovšem polovičku koní a z nuly na stovku se plahočila za 19 sekund.
6. 130 RS
Nafouklé blatníky z laminátu, tenčí plech, spousta výztuh a hlavně 140 koní pod kapotou. Tohle eRko na soutěžích pozlobilo řadu aut západní produkce a představilo škodovku civilizovanému světu. Dodnes lítá po soutěžích spousta replik.
7. 200 RS
Extrémně odlehčená verze s ještě větším rozchodem kol, převodovkou od Porsche a hlavně silným dvoulitrem pod kapotou (160 koní). Auto o váze 800 kg umělo sprintovat rychlostí až 250 km/h. Postavily se jen dva exempláře (plus jedna slabší 180RS). Dokonce se povedlo posunout pár vnitřností, aby bylo auto lépe vyvážené a snížit střechu (výška byla pouhých 119 centimetrů). Nejlepší embéčko všech dob? No to si pište!