6 způsobů, jak překonat krizi osobnosti mezi dvacítkou a třicítkou

Lidé mezi dvacítkou a třicítkou jsou náchylní k depresím, protože jsou někde na pomezí mezi studentským životem a životem dospělého.
Zde je návod, jak nepropadnout skepsi, zoufalství a zmatení.  

1. Najděte si zálibu

Jakmile zapadnete do stereotypu práce, doma, seriál, Facebook, spát, je to špatně. Potřebujete se rozvíjet, poznávat nové lidi a svoje možnosti. Začněte se učit jazyk nebo třeba tancovat. Rozvíjení vlastních schopností dělá člověka šťastnějším a zvedá mu sebevědomí.  

2. Stýkejte se s lidmi mimo vaši věkovou kategorii

Pokud trávíte veškerý čas se svými vrstevníky, co se motají v podobném kruhu nejistoty, nic vám to nepřinese. Chce to občas vyrazit někam ven třeba s příbuznými, kteří jsou mladší než vy. Hlídat děti, strávit víkend s babičkou nebo s rodiči. Lidé jiného věku vidí život v jiné perspektivě a mohou vám něco zajímavého do života přinést. 7CBDU  

3. Přesně si ujasněte, co nechcete

Je důležité vědět, co nechcete dělat a čím nechcete být. Je důležité naučit se říkat ne a trávit čas s lidmi, se kterými chcete, a činnostmi, které vám něco přinášejí. Plýtvat ho na něco, co vás nezajímá a otravuje, je zbytečná ztráta energie.  

4. Riskujte

Kdy jindy riskovat a jít do něčeho neznámého než ve dvaceti, kdy člověk ještě nemá závazky a odpovědnost za někoho dalšího? tumblr_mkiq9hXLvC1qc3bo6o1_500  

5. Nenechte vztah, aby definoval, co jste vy sami

Je skvělé, že máte vztah, že někoho milujete a jste s ním šťastni. Stále ale máte svůj život, který musíte pěstovat a opečovávat. Svoje zájmy, svoji práci, svůj okruh kamarádů. Je třeba si to držet a nepřizpůsobovat celý život někomu jinému.  

6. Buďte tou nejlepší verzí sebe sama

Vše, co děláte, dělejte, jak nejlépe umíte. I pokud sedíte za pokladnou, i když uklízíte po nocích kanceláře. Vždy si pak můžete říct, že jste pro danou věc udělali to nejlepší, co jste mohli, a budete mít čisté svědomí. giphy

Komentáře

Doporučeno pro vás