Emaily jsou už sice stejně jako pohledy a dopisy hudbou minulosti, přesto ale stále zůstávají základem oficiální firemní komunikace. A je proto třeba dávat si sakra bacha, co a jak v nich píšete, abyste nebyli... tedy abyste byli za inteligenty a perspektivní kádry.
Jsou to triviality a možná i na první pohled úplné hovadiny, jenomže většina úspěšných manažerů všech úrovní se na svých židlích drží mimo jiné i díky tomu, že vědí, jak správně psát emaily. Takhle:
1. Stěžujte si
2. Klamejte zdáním
3. Lízejte paty (nebo cokoli jiného)
4. Lísejte se
5. Lidé, bděte
6. Opakování matka dokonalosti
A jak své maily formulovat stručně a jasně (nejlépe ve zkratkách), co dělat při emailových smrštích a jak korespondovat v době své nepřítomnosti na pracovišti? To a nejen to – viz další strana...
Další strana
Doporučujeme
Další články