Aneb méně je někdy více, akorát se u toho musí občas přemýšlet, což znamená, že podobných reklam je jako šafránu, zatímco demencí s XXL ta-ta-ta-ta naopak příliš... Václav Rybář 21.3.2014, 19:11 Sdílet Diskuze 1. Calgary Farmers Market: Máme otevřeno i v zimě 2. McDonald´s: Nově servírujeme i lepší kafe 3. Spánek nosí smrt (thajská bezpečnostní kampaň) 4. FedEx: Vy podáte, my dodáme... nebo naopak? 5. Heinz: Rajčata jako žádná jiná 6. KitKat: Dej si pauzu (doslova) 7. McDonald´s: Otevřeno 24 hodin denně 8. Lego: Malá kostka, velká představivost 9. Durex XXL: Pro trojnožky 10. Economist: Aby se vám rozsvítilo 11. Denver Water: Nepoužívejte víc než musíte
KOMENTÁŘ: Bitcoin prvně v historii zdražil nad 40 tisíc dolarů. Jeho cena rostla i v době útoku na Kapitol redakce G.cz
Jeff Bezos slaví narozeniny. Za svůj život vydělal miliardy, poslal rakety do vesmíru a rozplakal babičku Jan Studnička
Komunikátor Parler nejspíš skončí: Bez cenzury a podpory internetových gigantů to prostě nejde Martin Miko
RECENZE: Hlava Medúzy je vrcholem Filipa Renče - jako by vypadla z doby, kdy se mu nejvíc dařilo Kateřina Horáková
Bidenovo nařízení umožňuje trans ženám soutěžit ve školních sportovních týmech, aktivisté si jdou po krku Jan Studnička
Muž, kterého proslavil MacGyver a Hvězdná brána: Richard Dean Anderson stále patří do béčkového nebe Martin Miko
Židenický fašistický puč byl obskurním pokusem o státní převrat. Předznamenal však nástup nacismu v sousedním Německu Jan Fiedler
GLOSA: Volného flákanec je jenom symptom většího problému, ale zasmát bychom se mu měli Jan Studnička
Gilotina byla paradoxem doby: Prosadil ji lékař, bavila širokou veřejnost a sťala hlavu králi Jan Fiedler
Masakr v Kľakovské dolině byl důsledkem zrůdné slovenské kolaborace. Nacisté stříleli tamější obyvatele jako zvěř Jan Fiedler