1. Cadillac Eldorado
 cargurus.com
 cargurus.com
 
2. Seat Leon Cupra
 http://www.seat-mediacenter.com
 http://www.seat-mediacenter.com
 
 3. Alfa Romeo 4C
 seriouswheels.com
 seriouswheels.com
 
4. DeLorean DMC-12
 autrowp.ru
 autrowp.ru
 
5. Dodge Charger
 iconicweb.com
 iconicweb.com
 
6. Jaguar F-Type
 jaguarlandrover.com
 jaguarlandrover.com
 
7. Chevrolet Corvette Stingray
 autotribute.com
 autotribute.com
 
8. Chrysler Turbine Car
 easternshorecruisers.com
 easternshorecruisers.com
 
9. Aston Martin V12 Zagato
 seriouswheels.com
 seriouswheels.com
 
10. McLaren P1
 mclarenautomotive.com
 mclarenautomotive.com
 
Bonus: Jak svítí moderní auta?
Klasických žárovek už v moderních autech moc nenajdete, v některých dokonce žádné - a to se týká osvětlení interiéru i exteriéru. Ve světlech jsou nyní nejrozšířenější halogenové žárovky. Vnější obal tvoří teplu odolné sklo, uvnitř se většinou nachází kombinace argonu a dusíku, žhavící vlákna jsou z wolframu. Ta se díky elektřině rozžhaví na teplotu okolo dvou a půl tisíce stupňů. Modernějším a účinnějším typem jsou xenonová světla, ve kterých je světlo vytvářeno výbojem mezi elektrodami, jsou tak odolnější proti otřesům. I proto je jejich životnost vyšší než u halogenových světel, jejich světlo je také přibližně dvakrát intenzivnější. Když máte bixenony, znamená to, že jsou sloučená klasická i dálková světla a intenzita se mění podle polohy mechanické clony.
Diodová světla nabrala v posledních letech na velké popularitě, od přídavných pásů pro denní svícení se LED přesunuly do klasických předních i zadních světlometů, přímo do nárazníků a u některých aut zajišťují i celé svícení vpřed i vzad. Díky malé velikosti je možné je snadno natáčet nebo zabránit oslnění protijedoucího auta, jsou také extrémně spolehlivá a mají velmi nízkou spotřebu energie. Nejmodernějšími světly jsou lasery, které jsou až tisíckrát silnější než diody. Fungují díky soustavě zrcadel, které nasměrují několik proudů modrého laseru do čočky se žlutým fosforem. Tím získá světlo bílou barvu, pak už ho stačí jen rozptýlit přes zakřivenou plochu a máte to nejúčinnější osvětlení, které je možné v autě použít. Než se však tato technologie dostane do běžných aut, bude to trvat hezkých pár let.
Článek 10 tlačítek a páček, se kterými si v autě hrajeme na schovávanou si můžete přečíst ZDE.