„Hledali jsem pro naše prodejny nabídku kvalitních piv z menších lokálních pivovarů. Pivovar Cvikov je lokálním pivovarem s řemeslnou výrobou. Jejich pivo je nepasterizované ve vysoké kvalitě a vzhledem k tomu, že se v centru Prahy nachází pivovarská restaurace, je pivo ze Cvikova v povědomí mezi našimi rezidentními pražskými zákazníky,“ vysvětluje generální manažer obchodní sítě Žabka Radim Lunda.
Provoz pivovaru Cvikov z druhé poloviny 19. století, který ukončil výrobu v roce 1968, byl obnoven v roce 2014. Piva, která má nyní Žabka v prodeji, dostala svá jména po nejvýraznějších kopcích Lužických hor – Luž a Klíč. Výroba piva ve Cvikově je totiž inspirována místní přírodou a historií. Nabídku doplňuje také jedenáctistupňový Hvozd, jediný filtrovaný, nepasterovaný světlý ležák z portfolia pivovaru.
„Velmi si vážíme spolupráce, kterou se nám společně s Žabkou podařilo navázat a tím i přiblížit cvikovské řemeslné pivo našim pražským zákazníkům. Tento krok jistě ocení i zákazníci Žabky a tradiční řemeslný ležák zaujme místo v jejich košíku při každodenním nákupu. Věřím, že tento projekt bude úspěšný a dojde k rozšíření na další prodejny obchodní sítě Žabka,“ řekl provozní ředitel pivovaru Cvikov Jan Brusch.