1. Čeští fanoušci to berou opravdu vážně
Celých 80 % Čechů si myslí, že žádný sport se neobejde bez fanoušků. Sportovní fandění je pro mnohé Čechy jednoduše příjemnou povinností, koníčkem i vášní zároveň.
2. Když máš hlad, nejsi to ty
Většina dotázaných potvrzuje, že jednou z věcí, ovlivňujících jejich naladění a chuť fandit, je hlad. 89 % fanoušků má kvůli němu horší náladu, což zážitku ze sportovního utkání rozhodně neprospívá.
3. Fanynky hlad ničí ještě víc
Fandění není pouze pánskou doménou, vydatně fandí i Češky. Hlad má na ně ovšem ještě horší vliv. Zkaženou náladu potvrzuje dokonce 92 % respondentek.
4. Kvůli hladu je člověk ze hry
Kromě samotné nálady má hlad vliv i na nadšení pro hru a intenzitu podpory svého týmu. Fanoušci kvůli němu nejsou ve své kůži – méně se soustředí (79 %) a nefandí tak intenzivně (70 %).
5. Čeští fanoušci nechtějí být hladoví
Čeští fanoušci tedy nechtějí být hladoví, protože pak jen stěží podpoří svůj tým. Kromě různých slaných pochoutek se jedna třetina Čechů při fandění posilňuje i čokoládovými tyčinkami, například Snickers. Lahodná kombinace arašídů, karamelu a nugátu zalitá v čokoládové tyčince Snickers správně naladí každého hladovce. Navíc je díky praktickému obalu i velikosti okamžitě po ruce a skvěle se jí na stadionu i doma na gauči.
* Výzkum společnosti STEM/MARK, únor 2015, 1010 respondentů