fb pixel
Vyhledávání

5 věcí, které jste nevěděli o českých fanoušcích

Češi jsou národem sportovních fanoušků, potvrzuje výzkum značky Snickers*. 62 % se za fanoušky přímo považuje. Co o sobě prozradili?

Komerční článek
Komerční článek 16.4.2015, 17:40

1. Čeští fanoušci to berou opravdu vážně

Celých 80 % Čechů si myslí, že žádný sport se neobejde bez fanoušků. Sportovní fandění je pro mnohé Čechy jednoduše příjemnou povinností, koníčkem i vášní zároveň.

2. Když máš hlad, nejsi to ty

Většina dotázaných potvrzuje, že jednou z věcí, ovlivňujících jejich naladění a chuť fandit, je hlad. 89 % fanoušků má kvůli němu horší náladu, což zážitku ze sportovního utkání rozhodně neprospívá.

3. Fanynky hlad ničí ještě víc

Fandění není pouze pánskou doménou, vydatně fandí i Češky. Hlad má na ně ovšem ještě horší vliv. Zkaženou náladu potvrzuje dokonce 92 % respondentek.

4. Kvůli hladu je člověk ze hry

Kromě samotné nálady má hlad vliv i na nadšení pro hru a intenzitu podpory svého týmu. Fanoušci kvůli němu nejsou ve své kůži – méně se soustředí (79 %) a nefandí tak intenzivně (70 %).

5. Čeští fanoušci nechtějí být hladoví

Čeští fanoušci tedy nechtějí být hladoví, protože pak jen stěží podpoří svůj tým. Kromě různých slaných pochoutek se jedna třetina Čechů při fandění posilňuje i čokoládovými tyčinkami, například Snickers. Lahodná kombinace arašídů, karamelu a nugátu zalitá v čokoládové tyčince Snickers správně naladí každého hladovce. Navíc je díky praktickému obalu i velikosti okamžitě po ruce a skvěle se jí na stadionu i doma na gauči.

* Výzkum společnosti STEM/MARK, únor 2015, 1010 respondentů

Podobné články

Doporučujeme

Další články