Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Moravští a čeští vinaři letos přivezli z Vídně 327 medailí, nejlepším národním producentem je Vinařství Piálek & Jäger redakce G.cz
Letuška, která přežila pád z deseti kilometrů: Vesně Vulovičové gratuloval i Paul McCartney Martin Miko
Příběh Vlčí dívky: Alice Doherty měla celé tělo pokryté vlasy, vlastní rodiče na ní vydělali jmění Martin Miko
Původní siamská dvojčata: Chang a Eng se dožili požehnaného věku, oba měli ženu a kopu dětí Martin Miko