fb pixel
Vyhledávání

Sex v módních kampaních: 10 šokujících reklam

Zdroj: dolcegabbana.com

Že nahota a sex zaručují úspěch prodeje, je v tomto případě fungujícím pravidlem.

Nikola Nádvorníková
Nikola Nádvorníková 16.8.2016, 13:50

Nahý návrhář? Masturbující žena či dokonce veřejná kopulace? Jistě! A to zdaleka není všechno...

1. Yves Saint-Laurent Opium

Takhle reklama na parfém s nahou ženou, kterou vyfotil Steven Meisel roku 2000, vyvolala bouřlivý poprask a dokonce přišlo téméř tisíc stížností. Fotka tak musela být po pár měsících úplně stažena.

2. American Apparel

American Apparel do svých reklam neobsazuje modelky, ale obyčejné holky z ulice, které se nebojí svléknout a celé kampaně pak připomínají afterparty.

3. Diesel

Poté, co značka Diesel vypustila tuto kampaň s mužem uspokojujícím více žen naráz, byly americké feministky nakolik pobouřeny, že musela být dokonce zakázána.

4. Dolce & Gabbana

Reklama s Alessandrou Ambrosio byla v roce 2007 ve Španělsku stažena, protože až příliš připomínala znásilnění.

5. Yves Saint Laurent

Legenda Yves Saint Laurent se v roce 1971 pro kampaň své první pánské vůně nechal nafotit nahý, což v mnohých vyvolalo pobouření.

6. Gucci

Tady se Tom Ford předvedl jako odvážný ředitel značky Gucci, když dovolil, aby měla modelka vyholené chloupky do tvaru G. Bohužel byla reklama po pár dnech stažena.

7. Tom Ford

A ještě druhý důkaz, že Tom umí šokovat. Flakon pánského parfému nechal nafotit přímo na dámských intimních místech. I během několika dní, co reklama běžela, se prodal rekordní počet kusů.

8. Marc Jacobs

I když nám tahle reklama na parfém Oh, Lola! s něžnou Dakotou Fanning pobuřující nepřijde, byla na území velké Británie zakázaná, jelikož má prý modelku zobrazovat jako sexuální oběť.

9. Wonderbra

Světová kampaň s naší Evou Herzigovou byla v roce 2011 vyhlášena jako nejikoničtější reklama v historii. Pravdou ale je i to, že zapříčinila mnoho dopravních nehod a musela tak být (potichu) z billboardů stažena.

10. Emanuel Ungaro

Žena masturbující v luxusní róbě? ANO! Ale v roce 2002 to způsobilo takový povyk, že musela být reklama okamžitě stažena a jediný, kdo jí zveřejnil, byl americký Vogue.

Podobné články

Doporučujeme

Další články