Stáčení kilometrů, přepisování roku výroby ve velkém techničáku, kašírování menších stejně jako větších závad – to jsou všechno časté náměty nejrůznějších bazarových historek, které nutí Čechy k tomu, aby hledali při koupi ojetého auta štěstí u soukromníků. A vyhýbali se při tom nejen slavným ‚tříáčkům‘, ale i provinčním autobazarům, nasázeným podél okrajů měst a vesniček napříč celou republikou.
Jenže člověk občas neodolá, když za plotem zahlédne nějaký obzvlášť pěkný kousek. A rozhodne se vstoupit do hájemství svérázných postaviček, ze kterých si chce střílet nový sitcom v produkci Stream.cz
Dvanáctidílný Autobazar Monte Karlo vznikl v produkci Negativu (Kancelář Blaník) a podepsaný je pod ním režijně Jan Prušinovský (Okresní přebor, Čtvrtá hvězda), což znovu dokazuje, že Stream se po vzoru amerických streamovacích gigantů snaží do své vlastní tvorby angažovat ta největší režisérská esa tuzemské scény.
Kancelář Blaník bude pokračovat na začátku příštího roku čtvrtou řadou, Monte Karlo je pro Negativ výpravou odlišným směrem, kterou prý po vyslechnutí některých historek od zákazníků různých autobazarů prostě nemohli ignorovat.
Schválně se mrkněte na trailer. Poznáváte se?
My už zítra uvidíme první epizody, takže zjistíme, jestli jde jen o oprašování starých známých pravd, nebo jestli Čtvrtníček svého bazarníka zavede do neprozkoumaných vod.
Občas si samozřejmě za průšvih při koupi auta může zákazník sám. Přečtěte si o nejčastějších dotazech, které v bazaru pokládáte.