Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Díl II.: Zjevení Panny Marie ve Fatimě: Slunce spadlo z oblohy a začalo rotovat, zázraku přihlíželo 70 tisíc lidí Jan Fiedler
Do boje s kouřením vyráží nikotinová alternativa s kávovou příchutí. VELO Creamy Coffee je tady! Redaktor
Díl I.: Zjevení Panny Marie ve Fatimě: Třem malým pasáčkům odhalila opakovaná mariánská zjevení vizi pekla Jan Fiedler
Napijte se ze záchodu, vzkazuje Hlavní nádraží v Praze všem nočním cestujícím. Po 23. hodině zde nekoupíte nic Martin Miko
Další srovnávací nákup prokázal více než 14% úsporu na iTesco oproti konkurenčnímu Rohlíku Komerční sdělení
Primářem oddělení sportovní medicíny se stal MUDr. Jakub Malý. Rád by spustil osvětu společnosti v důležitosti pohybu Martin Miko