Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Nelidské monstrum Josef Fritzl: Čtvrt století ve sklepě držel a znásilňoval svou dceru, jejich společné děti mučil Jan Studnička
Mladí budou ladit jazz pošestnácté. Na Karláku vystoupí Prago Union i hudebníci a DJs z Belgie nebo Německa Martin Miko
Naše auto má jen samé nevýhody, ale snad v něm přeplujeme řeku. Nesmí být moc rychlý proud, říká Dan Přibáň v (NE)BLÁZNI Martin Miko
Prokletí Svatováclavské koruny: Kdo si jí nasadí neoprávněně na hlavu, toho čeká do roka smrt Martin Miko