Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Nelidské monstrum Josef Fritzl: Čtvrt století ve sklepě držel a znásilňoval svou dceru, jejich společné děti mučil Jan Studnička
Mladí budou ladit jazz pošestnácté. Na Karláku vystoupí Prago Union i hudebníci a DJs z Belgie nebo Německa Martin Miko
Vánoce bez chvíle pohody: Ty nejbrutálnější vraždy se dějí na Štědrý den, ukazuje historie Martin Miko
Naše auto má jen samé nevýhody, ale snad v něm přeplujeme řeku. Nesmí být moc rychlý proud, říká Dan Přibáň v (NE)BLÁZNI Martin Miko
Prokletí Svatováclavské koruny: Kdo si jí nasadí neoprávněně na hlavu, toho čeká do roka smrt Martin Miko