Slavný švýcarský psycholog C. G. Jung pojmem „synchronicita“ označoval záhadné protnutí dvou různých událostí, které se nedá vysvětlit zdravým rozumem. Obě události tím najednou získávají vyšší význam, který člověka zaráží. „Je to opravdu jen náhoda?!“ říkáte si překvapeně.
Dnešek přinesl zvlášť děsivý příklad synchronicity. Slovenská potravinářská firma Hyza letos v květnu spustila reklamní kampaň na „pravé slovenské kuře“, založenou na tématu kuřat z cizích zemí, které se na Slovensko vozí přes hranice. V reklamě je znázorňují drůbeží „imigranti“. Opakujeme - ta reklama je už z května:
A dnes bylo v náklaďáku v Rakousku nedaleko maďarských hranic nalezeno několik desítek mrtvých imigrantů. Udusili se v autě firmy Hyza. A byli to skuteční imigranti – ne kuřata…
A TADY máte 4 jednoduché kroky, jak zachránit Evropu před imigranty.