Do prodejny Nike Prague v ulici Na Příkopě ten večer zavítali všichni fanoušci nehynoucí kombinace sportovních modelů a trendy slunečních brýlí od partnera akce, společnosti FOKUS optik. Modelky i modelové kráčeli po pomyslném mole v teplákových soupravách, dlouhých mikinách a prošívaných bundách značky Nike.
Kromě Nikol Zimlové jednotlivé outfity předvedly také další známé tváře jako Monika Leová, Lea Šteflíčková či Klára Vavrušková. Chybět nemohlo ani pánské a dětské oblečení. Hravý styl představila mezi profesionály i jedna z nejmladších modelek přehlídky, dcera CEO jednoho z partnerů společnosti MiddleCap Michala Kviečinského.
První ročník Nike Prague FASHION SHOW tak přesvědčil diváky o tom, že kombinace sportovních kousků a trendy doplňků, ať už v podobě vysokých ponožek, módních ledvinek nebo ikonických modelů slunečních brýlí, má své opodstatněné místo v šatníku každého z nás. „Večer byl úžasný a jsme velmi rádi, že jsme naše modely brýlí mohli odprezentovat po boku tak skvělé značky, jako je Nike,” zhodnotil atmosféru akce Zbyněk Janyška, marketingový ředitel FOKUS optik.
„Věřím, že stejně, jak si jedinečnou podívanou užili diváci během večera, si zákazníci nenechají ujít příležitost zakoupit si k jednotlivým sportovním outfitům také vhodné sluneční brýle, které podtrhnou jejich styl, a navíc ochrání zrak,” dodal.