fb pixel
Vyhledávání

Discovery Communications a mobilní operátor TIM uzavřely partnerství o mobilním vysílání Olympijských her

Společnosti Discovery Communications a TIM dnes oznámily vznik jedinečného olympijského partnerství, které sportovním fanouškům umožní sledovat olympijské hry kdykoliv a kdekoliv. Spolupráce s operátorem TIM je první z dohod s mobilními operátory po celé Evropě a zákazníci TIM díky ní získají výhradní přístup k exkluzivnímu sportovnímu obsahu a jako první si budou moci vychutnat vzrušující příběhy z olympijských her.

Martin Miko
Martin Miko 30.6.2017, 08:13

Nové partnerství ocení hlavně fanoušci sportu

Díky titulu „oficiální mobilní vysílatel“ může společnost TIM navázat úzké spojení své značky s olympijskými hrami 2018-2020, které začnou Zimními olympijskými hrami v Pchjongčchangu v únoru 2018, jako například využití symbolu olympijských kruhů. Pro společnost Discovery představuje tato dohoda první významný krok na cestě za nejlepším olympijským zážitkem, který divákům na všech obrazovkách nabídne zcela nový, upravený obsah ušitým na míru dané zemi.

Jean-Briac Perrette, prezident a generální ředitel společnosti Discovery Networks International, o této spolupráci řekl: „Partnerství s největším italským telekomunikačním operátorem, které jsme uzavřeli za účelem jmenování vůbec prvního olympijského mobilního vysílatele, nám umožní přinést nejlepší divácký zážitek z olympijských her milionům lidí. Toto jedinečné partnerství je velkým vítězstvím pro fanoušky, kteří touží po exkluzivním obsahu z olympijských her kdekoli a kdykoli budou chtít.

Divácký zážitek pro všechny generace

Mobilní operátor TIM svým zákazníkům zprostředkuje unikátní divácký zážitek s exkluzivním přístupem k na míru vytvořenému 24hodinovému lineárnímu kanálu se zprávami a nejdůležitějšími momenty a exkluzivnímu obsahu ve zkrácené formě, díky němuž mohou diváci sledovat své národní hrdiny v reálném čase, ať už budou doma, online nebo kdekoli na cestě.

Zákazníci společnosti TIM budou mít také okamžitý přístup k aplikaci Eurosport Player – včetně Mistrovství světa v plavání (FINA), Mistrovství světa v atletice (IAAF), grandslamových turnajů (French Open, US Open, Australian Open), všech tří cyklistických závodů Grand Tours (Giro d’Italia, Tour de France, Vuelta de Espana) a sezóny zimních sportů – fanoušci si budou moci vychutnat vícerozměrné a podmanivé sportovní zážitky a mimo to také každou vteřinu olympijských her s exkluzivním VR a RR obsahem, 360° zážitkem a více než 30 dalšími zdroji vytvářejících dojem sedadla, které sice vůbec neexistuje, a přesto z něho lze sledovat každý moment z každého úhlu.

O Discovery Communications:

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) uspokojuje zvídavost a baví fanoušky svým portfoliem prémiových populárně naučných, lifestylových, sportovních a dětských programů. Společnost Discovery dosahuje k 3 miliardám kumulativních předplatitelů placených i veřejnoprávních platforem z více než 220 zemí. Portfolio Discovery zahrnuje celosvětové značky Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science a Turbo/Velocity, ale také OWN: Oprah Winfrey Network v USA, Discovery Kids v Latinské Americe a Eurosport, který je předním poskytovatelem nejlepšího místně relevantního sportovního obsahu a domovem olympijských her v Evropě. Discovery oslovuje diváky všemi typy obrazovek pomocí vysílání zaměřeného primárně na digitální programy holdingové společnosti Group Nine Media, Discovery VR, široké nabídky přehrávačů Eurosport Player a Dplay, ale také produktů TV Everywhere včetně GO portfolia TVE aplikací a Discovery K!ds Play. Více informací naleznete na webových stránkách Discovery.

Podobné články

Doporučujeme

Další články