fb pixel
Vyhledávání

Dermacol: jak se zrodil úspěch legendární značky?

Zdroj: makeup.cz

Česká značka Dermacol se stala synonymem ke slovnímu spojení “ideální líčení” nejen v Česku, ale také daleko za jeho hranicemi. Voňavé sprchové gely, příjemné pleťové krémy, osvěžující lotiony a účinné pleťové masky jsou spolu s krásnou dekorativní kosmetikou známé ve více než 70 zemích světa.

Komerční sdělení 9.6.2021, 11:02

Jak to celé začalo

Historie úspěchu dnes již tradiční značky se začala psát v Praze v roce 1958. Ústav lékařské kosmetiky a odbornicí na filmový make-up z filmových ateliéru Barrandov tehdy spojili své úsilí, aby vytvořili krycí make-up. Jednou z prvních expertek Dermacolu se stala kosmetička Olga Knoblochová, která pomáhala dívkám a ženám s kožními problémy (akné, pihy, pigmentové skvrny…). Aktivní činnost kosmetičky přispěla k tomu, že v roce 1967 vznikl revoluční make-up Dermacol Make-up Cover, který Knoblochová poprvé představila na dermatologickém kongresu ve Vysokých Tatrách. Byl to skutečný průlom ve světě kosmetologie! Revoluční make-up měl nejen vynikající krycí schopnosti, ale také umožňoval pleti dýchat a neucpával póry.

Název značky nebyl vybrán náhodou. Slovo “derma” znamená pokožka, “color” je barva, a tak vzniklo slovo Dermacol. Nový make-up používali nejen herci, ale i ženy, které chtěly sjednotit barevný tón a vyrovnat mikroreliéf pleti.

Popularita inovačního make-upu Dermacol rostla. Již v roce 1969 se filmové ateliéry v Hollywoodu rozhodly zakoupit licenci na jeho použití. Dermacol Make-up Cover se stal šikovným pomocníkem mnoha hvězd.

Nabídka značky Dermacol se neustále rozšiřovala a odborníci značky vyvíjeli nové kosmetické přípravky, které podtrhují ženskou krásu. Tak se v roce 1970 objevily pleťové krémy Lady Cream a Princess Cream, které jsou mezi ženami po celém světě populární i dnes. O dva roky později uvedla značka na kosmetický trh rovněž oční stíny.

Dermacol dnes

Nyní kosmetickou značku Dermacol https://makeup.cz/brand/29131/ vlastní manželský pár Věra a Vladimír Komárovi. S ročním obratem více než 700 milionů korun je Dermacol jedním z lídrů na kosmetickém trhu ve střední Evropě.

Značka svým zákazníkům nabízí přípravky dekorativní a pečující kosmetiky, jako například: make-upy, korektory, podkladové báze, řasenky, oční stíny, tvářenky, tělové mléka a krémy, sprchové gely a jiné kosmetické přípravky, se kterými budete spokojeni.

TÉMATA

Podobné články

Doporučujeme

Další články