Překladatelské agentury jsou schopny vám kvalitně i rychle přeložit jednoduché i odborné a složité texty. Překlady vyhotovují rodilí mluvčí a k pomoci mnohdy slouží i specifický software. Špičková překladatelská agentura zvládne přeložit:
- ekonomické překlady
- technické překlady
- právní překlady
- lékařské překlady
- soudní překlady
- lékařské překlady
- různé webové projekty
- knihy
- a další.
Kdo nejčastěji využívá služeb překladatelské agentury?
V drtivé většině překladatelských agentur jsou schopni vám přeložit texty ze 40 a více světových jazyků. Klíčem ke kvalitě jsou osvědčené a dobře sehrané týmy profesionálních certifikovaných překladatelů.
Služeb překladatelské agentury využívají většinou různé společnosti. Protože vědí, že lidé mnohem pravděpodobněji nakoupí produkt či službu od společnosti, která s nimi komunikuje ve svém vlastním jazyce. Profesionální překladatelská agentura vám může pomoci posunout vaše podnikání tím správným směrem.
Preciznost a porozumění
Dalším důležitým aspektem, který musí překladatelská agentura zvládnout, je preciznost a porozumění. Jinými slovy: překlady mezi dvěma jazyky jsou disciplínou, která vyžaduje nejen vynikající jazykové znalosti, ale také důkladné porozumění dané zemi, kultuře a průmyslu, pro které je překlad určen.
Kvalitním překladem se vyznačuje jak gramaticky správný styl psaní, tak i přesná terminologie a zohlednění kulturních rozdílů a přenášení jemnosti jednoho jazyka do jiného.
Při práci se seriózní a profesionální překladatelskou agenturou si můžete být 100% jistí, že vaše texty budou přiřazeny pouze zkušeným překladatelům, kteří prošli přísným testováním a výběrem.
Jak vybrat kvalitní překladatelskou agenturu?
- Čtěte recenze, ptejte se, zajímejte se o doporučení.
- Ptejte se na jejich postupy a procesy.
- Zjistěte, jaké jazykové kombinace agentura nabízí – i když momentálně potřebujete překlad do jednoho jazyka, může se v budoucnu hodit také překlad do dalších jazyků.
- Ptejte se na standardy, které má agentura ve vztahu ke svým odborníkům – mají vlastní tým nebo využívají služeb jednotlivců?
- Ptejte se na ceny a termíny.
- V neposlední řadě pak srovnávejte.