Captain Marvel a Avengers na Super Bowlu: Studio zaplatilo za promítnutí dvou trailerů 224 milionů korun – G.cz
Vyhledávání

Captain Marvel a Avengers na Super Bowlu: Studio zaplatilo za promítnutí dvou trailerů 224 milionů korun

+ DALŠÍCH 5 FOTEK + DALŠÍCH 6 FOTEK

Každé finále amerického Super Bowlu je doprovázeno těmi nejlepšími reklamami a trailery, kvůli kterým stojí za to sledovat americký fotbal. Vzhledem k tomu, že každý reklamní spot o rozsahu 30 vteřin stojí neuvěřitelných 5 milionů dolarů (112 milionů korun), snaží se korporace i filmoví producenti přijít s tím nejlepším. Marvel Studios představilo v rámci Super Bowlu hned dva trailery, které stojí za to. Podívejte se na ně.

Martin Miko
Martin Miko 5.2.2019, 12:38

Captain Marvel i Avengers na Super Bowlu

Marvel Studios letos vyrukuje postupně s Captain Marvel, Avengers: Endgame i Spider-manem: Far from Home, což je dobrá zpráva. Ke všem snímkům už jsme mohli vidět několik trailerů, které postupně odkrývají nové a nové herce a události, na které se můžeme v několika následujících měsících těšit.

V rámci oblíbených reklamních spotů na Super Bowlu, kde 30 vteřin času stojí astronomických 5 milionů dolarů, proběhla premiéra hned dvou očekávaných snímků z produkce Marvel Studios. Prvním z nich byl Captain Marvel, který bude mít premiéru už 8. března 2019. Tento film nám má napovědět, jakou úlohu bude mít hlavní postava filmu v pokračování Avengers, kde se má podle všech indicií rovněž objevit.

Druhým snímkem od Marvelu, který byl na Super Bowlu představen, je všemi očekávaný Avengers: Endgame, který do kin přijde už na konci dubna. Zatímco v prvním díle jsme se dočkali velmi emotivního souboje oblíbených superhrdinů s Thanosem, v pokračování Intinity War se nálada ani atmosféra příliš nezlepší. Našich oblíbených postav už totiž moc nezbylo. Trailer však napovídá, že se máme na co těšit.

A zde můžete zavzpomínat na 25 let s TV Nova, která toho po sobě zanechala opravdu spoustu.

Podobné články

Doporučujeme

Další články