Na své si přijde každý milovník cestování a dobrodružství, ale také hudby nebo zábavy. Výherce čeká například zájezd do Švédska, které je „rodištěm“ nikotinových sáčků VELO, nebo zapůjčení originálního VELO vanu po dobu jednoho týdne, se kterým můžete vyrazit za dobrodružstvím v tuzemsku. Bude se hrát i o další ceny – třeba roční předplatné vstupenek do kina, bluetooth reproduktor nebo sluchátka. Velký zájem bude určitě o VIP vstupenky na koncert hlavních tváří značky VELO – Marpa, Lenny, Sebastiana či Jakuba Děkana, a to s garantovaným setkáním s hudebníky v zákulisí.
„Přichází léto a věřím, že po více než rok trvající pandemii si ho řada z nás chce maximálně užít. Každý má jistě svou představu ideálních prázdnin, my jsme se rozhodli připravit takové zážitky, ze kterých si vybere snad každý. Nikotinové sáčky VELO mohou posloužit jako vhodný parťák na cesty i na koncert. Především ale mohou své uživatele přesvědčit, že existují i potenciálně méně škodlivé a zajímavější alternativy ke klasickým cigaretám,“ vyzdvihuje podstatu kampaně Štěpán Michlíček, generální ředitel BAT pro Českou republiku a Slovensko.
Nové limitované edice VELO Orange Blossom a Royal Purple jsou k dostání exkluzivně online prostřednictvím e-shopu www.govelo.cz. Pro zapojení do soutěže o letní zážitky stačí zakoupit jakoukoliv z nich a naskenovat originální QR kód na krabičce. Pak už můžete soutěžit a vybírat z cen podle toho, co je vám osobně nejbližší. O soutěži se více dozvíte na www.veloticket.cz.