Určité zboží označené speciálním štítkem lze díky novému konceptu koupit za tři odlišné ceny. Pokud se zákazník cítí současnou situací ohrožen a má strach, zaplatí polovinu původní ceny. V případě, že se cítí dobře a nic se pro něj nezměnilo, dosahuje částka 80 % kupní ceny a jestliže chce značku podpořit, nakoupí za 110 %.
Koncept “jak se cítíte, tolik platíte” je součástí strategie “respektujte, co cítíte” a logicky navazuje na ukončení slevových akcí, které firma vyhlásila minulý měsíc.
“My v Pietro Filipi věříme, že móda hraje v naší budoucnosti zásadní roli, která nám pomáhá hledat a vyjadřovat to, kým skutečně jsme. A tato role je mnohem hlubší než diskuze o dokonalých střizích, perfektních materiálech, firemních tradicích nebo udržitelnosti,” říká Michal Mička, majitel Pietro Filipi.
Firma už nadále nechce klamat zákazníky a počítat, jakou má nastavit základní cenu a následně slevu, aby vyšla marže. Domnělou slevou je zákazník motivován nakupovat v situaci, kdy vlastně nakupovat nechce a je manipulován, aby si myslel, že udělal výhodný obchod a ušetřil peníze.
“Chceme být chytrou značkou, která oslovuje chytré lidi. Zároveň ale chápeme a respektujeme, že situace není optimální a dává nám smysl přiznat, že je špatná doba. Proto chceme vyjít vstříc lidem, kteří cítí strach a nejistotu a dáváme jim možnost vybrat si, kolik za produkt zaplatí,” říká Mička.