fb pixel 10 známých firemních log pod vlivem svých vlastních produktů – G.cz
Vyhledávání

10 známých firemních log pod vlivem svých vlastních produktů

Geniálně jednoduché, jednoduše geniální!

Radek Kovanda
Radek Kovanda 14.4.2018, 08:00

Stejně jako šaty dělají člověka, dělá i značka produkt. Ale co když to obrátíme a necháme produkty, aby ‚udělaly‘ své značky? Tenhle strašně jednoduchý, a proto geniální nápad, dostal průmyslový designér z italské Messiny Marco Schembri a vytvořil následujících deset povedených dvojic.

Ačkoli – jak už to bývá, něco je povedené více, něco méně a něco vlastně vůbec ne. U něčeho víte hned na první dobrou, o co jde, protože si to pohrává se zažitými (a často nepravdivými) stereotypy, u jiných budete chvíli přemýšlet, co tím chtěl vlastně výtvarník říci.

1. McDonald’s

Tady je to snad každému jasné – třebaže bylo mnohokrát dokázáno a vyplývá to i z logiky věci, že se netloustne po mekáči, přesněji řečeno že se po něm tloustne stejně jako po čemkoli ostatním, pokud se toho žere hodně.

2. Absolut

Kdyby znal Marco některé z českých alkoholických produktů vyrobených pod kuratelou pana Radka Březiny, muselo by být v druhém okénku temno.

3. Gillette

Tohle je naprosto bezvadné a svým významem ostré jako správná žiletka.

4. Starbucks

Chápeme, ale jsme trochu na vážkách, zda se konzumentům protáčejí panenky z toho kafe, nebo z jeho ceny.

5. Zippo

Jako kdyby zapalovače – a zvláště tyhle – sloužily primárně jen k podpalování tabáku.

6. Durex

Tohle chápeme a uznáváme asi všichni, jen jestli se krapet nevytahujeme.

7. Nutella

Kdo nepochopil hned, tomu napovíme – čokoládová pomazánka je hnědá, sladká a tučná = dlouhé toaletní zasedání. Nebo tak to aspoň autor zamýšlel.

8. Braun

Tohle není žádná jazyková hříčka, nýbrž grafické znázornění skutečnosti, že vás přístroje téhle značky dokonale hladce oholí. V tomhle případě shora, ačkoli stejně pěkně to jiště umí i zdola, akorát že logu Braun zrovna dole nic nepřečuhuje.

9. Nestlé

To červené jsou pupínky alias beďary alias akné. Protože po čokoládě prý rostou zvláště vydatně. Přestože byl tento mýtus už mnohokrát vyvrácen.

10. Redbull

Není co dodat – jednoduché, výstižné a pravdivé.

A ještě se podívejte na 18 emblémů známých společností a značek, u kterých něco nesedí.

Podobné články

Doporučujeme

Další články