fb pixel Prodavači na lovu: Bazoš není Tinder! – G.cz
Vyhledávání

Prodavači na lovu: Bazoš není Tinder!

Kámoši bývají dobráci od kosti. Když něco prokecnou, snaží se to urovnat, většinou to ale jen zhorší.
Zdroj: Profimedia.cz

Ženy to mají v dnešní době těžší, než se zdá. Současné trendy v seznamování totiž asi nefungují skrz známé, opilé večírky nebo seznamky, nýbrž skrz Bazoše, Aukro a další aplikace, kde se snažíte prodat svůj starý nábytek nebo lednici. Naše věrná čtenářka se s námi podělila o neobvyklé zkušenosti spojené se seznamováním přes prodej gauče a nákup televize.

Dirk Diggler
Dirk Diggler 10.1.2018, 17:25

Bazoš přece není žádnej Tinder

Seznamování přes sBazary a další příbuzné platformy pravděpodobně patří mezi nevyřčené trendy dnešní doby. Ačkoliv chcete prodat pouze věci, které se vám již nehodí, někteří lidé si prodej či nákup například nové pračky nebo ledničky vysvětlují i jinak. Čtenářka popisuje svůj příběh, jenž je spojený se stěhováním a rozchodem s bývalým přítelem, se kterým i bydlela. Po stěhování do nového bytu si uvědomila, že jako první musí koupit kvalitní matraci. Po týdnu hledání a pročítání recenzí se nakonec rozhodla navštívit jeden nejmenovaný velkoobchod matrací.

Matrace i s balením

Před vstupem do obchodu stála na všech bannerech speciální akce 1+1 zdarma. Samozřejmě, že se jednalo o klasický reklamní trik, protože na internetu i všude jinde stála jedna samotná matrace stejnou cenu. Takže lidé mají klasicky pocit, že na něčem vydělali, ale opět se vlk najedl a ovce zůstala celá. V obchodě se čtenářky ujal prodavač, jenž se jí věnoval asi hodinu. Během hodiny zvládl kromě nabídky mnoha matrací odvyprávět celý svůj život. Nakonec si však svou vysněnou matraci vybrala. Součástí ceny matrace je i odvoz domů, který zajišťuje profesionální dopravce. „Domů mi však přijel samotný prodavač matrací, od kterého jsem se kromě předání matrace dočkala i pozvání na kafe,“ dodává šokovaně čtenářka. Ta se takticky vymluvila na spoustu práce se stěhováním, avšak druhý den se prodavač ozval znovu, tentokrát s novými lichotkami.

„Uplynul asi měsíc a já se rozhodla, že si pořídím televizi na Bazaru,“ pokračuje ve vyprávění nejmenovaná čtenářka, která po prohledání „bazoše“ objevila skvělou a levnou televizi, kterou prodával jistý Michal. Prodejce ji byl ochoten dokonce přivézt až před vchod za menší poplatek. Prodej proběhl bez problémů, avšak několik minut po odjezdu začal neznámý prodejce nečekaně lichotit. „Mělas pěkný pyžámko a rád bych ti věnoval ještě nějaký věci k televizi, které jsem ti zapomněl předat. Já to stejně nevyužiju,“ dodal ve společné konverzaci. Další den chtěl Michal přijet se zcela novým příslušenstvím k televizi, které zakoupil, a prý že ho předá u kávy.

Dobře vypadající žena si už ani nic nemůže koupit bez toho, aby se jí někdo vnucoval.

A co vy? Máte podobné zkušenosti? Napište nám do komentářů.

A tady se podívejte, jak chlapec vynikajícím způsobem zametl s otravnou prodavačkou.

Podobné články

Doporučujeme

Další články