Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Výcvik vojenských pilotů v Pardubicích probíhá už dvacet let. Neodmyslitelnou roli v něm hraje virtuální realita z Brna Martin Miko
Naše auto má jen samé nevýhody, ale snad v něm přeplujeme řeku. Nesmí být moc rychlý proud, říká Dan Přibáň v (NE)BLÁZNI Martin Miko
Setkání Baracka Obamy a Raúla Castra v Panamě: Tajná jednání mezi oběma lídry organizoval papež František Jan Fiedler
Krvavý masakr v Colfaxu: Ozbrojená skupina bělošských supremacistů přepadla soudní budovu stráženou černošskou domobranou Jan Fiedler
Masakr v Amritsaru: Britské jednotky střílely do protestujícího neozbrojeného davu dokud nevyčerpaly veškeré střelivo Jan Fiedler