Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Jarní rovnodennost znamená příchod nového života. Keltové ji slavili zdobením vajec i souboji válečníků Kateřina Horáková
Big Mac jako symbol luxusu: Na otevření prvního McDonald's v Československu dorazily i celebrity Martin Miko
Když šachový šampion Garry Kasparov porazil počítač Deep Blue od IBM: Stroj dokázal vyhodnotit 100 milionů šachových pozic za sekundu Jan Fiedler
Šílený řezník z Kingsbury Run si liboval v kvadraturách: Pocházel sériový vrah ze Slovenska? Jan Fiedler
"Botičkový atentátník" Richard Reid: Jak se člen Al-Káidy pokusil odpálit bombu během letu z Paříže do Miami, ale byl spoután pásy Jan Fiedler