Novinář Milan Rokytka se nedobrovolně stal ambasadorem Staropramenu, a pak na nás veřejně žaloval

Obrázek uživatele Dirk Diggler
02.2.2018, 14:02

Povolební večírek Miloše Zemana, který doslova ovládl opilý novinář Milan Rokytka a jeho „nápoj omamný“, má i po několika dnech další a další do zvuky. Kromě nově zavedeného termínu „opít se na Rokytku“ se objevují i další groteskní situace, které vytváří sám Milan Rokytka. Ten nedávno zkontaktoval marketingové oddělení pivovaru Staropramen, aby je upozornil na vtipnou koláž od našeho dvorního kolážisty TMBK, která údajně dehonestuje Staropramen i jeho osobu.

Vychutnal si svůj ležák, a pak žaloval

Celá republika se již několik dní baví nejen senilním boxerem Karlem Slezákem, ale i namol opilým novinářem Milanem Rokytkou, který je i po několika dnech terčem posměchu z celého českého internetu. On sám se domnívá, že byl otráven – někdo mu hodil něco do pití. Pravděpodobně to byl alkohol. Na internetu se objevilo hned několik fotografií, kde s nepřítomným výrazem popíjí pivo Staropramen.

Slogan „Vychutnej si svůj ležák.“ si spojil TMBK spolu s Milanem Rokytkou, který se válel v podivném stavu na podiu. Koláž se nese v duchu plakátu na Staropramen, avšak je očividné, že jde o vtip, kterému se snad muselo zasmát i vedení Staropramenu. Pivovar získal naopak cenné a nenucené promo díky Rokytkovu kolapsu. A navíc z celé kauzy nevychází nikterak negativně ani nelichotivě.

Zadarmo promo – jo, to je ono!

Novinář Rokytka se však rozhodl, že bude žalovat, a zveřejnil výzvu marketingu Staropramenu s naší koláží G.cz. Vše se samozřejmě provalilo na internetu – a lidé se Rokytkovi opět smějí a pro Staropramen se jedná o další reklamu zdarma. Spíše než zažalovat nás by se vyplatilo marketingu Staropramenu zaplatit panu Rokytkovi za skvělou a nenucenou kampaň, kterou nevědomky vykonal.

Vyplatil se povolební mejdan panu Milanu Rokytkovi? Měl by se TMBK omluvit a pozvat ho na společnou kalbu? Máte rádi žalobníčky?

A zde Jiří Drahoš prodával zbraně Islámskému státu.


Komentáře