ČSSD představila nové logo. Na základě toho její preference okamžitě raketově vzrostly k sedmdesáti procentům

Když volební lídr ČSSD Lubomír Zaorálek minulý pátek představil nové logo strany, možná ani on sám netušil, jak tím zamává předvolebními průzkumy. Ani ne hodinu po zveřejnění nového loga volební preference ČSSD raketově vzrostly k závratným číslům. K dnešnímu dni hlásí průzkumy u ČSSD až sedmdesát procent a toto číslo stále roste.

Obrázek uživatele Dominik Landsman
Erudovaný glosátor a arbitr všeho, toho času na mateřské dovolené.

„I mě samotného čísla po zveřejnění loga mírně zaskočila. Nicméně s něčím takovým jsme počítali. Vždyť na vývoji nového loga se podílely absolutní špičky v oboru. Je to výsledek několikaleté práce a jak můžeme vidět, i veřejnost je novým logem nadšená," vysvětloval Zaorálek.

"Neustále nám chodí žádosti od voličů, jestli a kde si mohou takové logo pořídit. Naše marketingové oddělení se na základě poptávky rozhodlo loga vyrábět a distribuovat je po celé republice. Naše nové logo v prodejích naprosto převálcovalo náš doposud nejúspěšnější produkt – akční figurku Bohuslava Sobotky s odepínacími rovnátky a ohýbacím hřbetem.“ Rozplýval se Lubomír Zaorálek na tiskové konferenci.

Nutno dodat, že nové logo ČSSD pobláznilo doslova celou republiku. V obchodech se stojí na loga nekonečné fronty. Každý chce mít doma své nové logo ČSSD.

„Čekám tu už od včerejška. Spali jsme tady s Máňou před obchodem ve spacákách přes noc. Prý těch log není tolik, aby se dostaly na každého. To nemůžeme riskovat. Musíme koupit logo taky příbuzným z vesnice, kteří musejí dát ráno slepicím, takže tu nemůžou čekat ve frontě,“ vysvětloval pan Roušal, který jako jeden z dalších několika stovek zákazníků strávil noc před obchodem v Brně, aby si zabral na ráno, kdy do obchodu rozvážejí loga, ve frontě dobré místo.

K bezprecedentnímu logu poblahopřál ČSSD na dálku i papež František a prezident USA Donald Trump.

„V současnosti jednáme s týmem Martina Scorsesem na odkupu práv na logo. Je velký zájem na základě loga natočit film,“ pyšně vyprávěl Zaorálek, který rovněž skromně dodal, že v roli loga si umí představit Leonarda DiCapria.

Zatímco ČSSD si nad prozíravým krokem s novým logem mne ruce, ostatní politické strany začínají panikařit. Z původního třicetiprocentního zisku hlasů v průzkumech ANO nyní získává sotva deset procent. „Je to kampaň proti mně,“ rozčiloval se Andrej Babiš, když se k němu dostaly nová čísla z průzkumů. Okamžitě proto vyrazil do sirotčince, kde se fotil se sirotky a rozdával dětem svou knížku: „O čem sním, když náhodou spím“.

Není to však jen ANO, které nové logo ČSSD sebralo řadu voličů. SPD Tomia Okamury díky novému logu ČSSD klesla téměř k záporným číslům. Tomio Okamura na to zareagoval okamžitě, nasedl do dodávky a odjel do Německa, kde nabral několik imigrantů, které posléze vysadil v Praze. Imigranty vyfotil na Karlově mostě a rozjel předvolení kampaň s názvem: „Už jsou tu, já vám to říkal“ ve snaze vzbudit u lidí strach a nahnat tak zpět ztracené voliče.

ODS okamžitě začala pracovat na svém vlastním logu a Miroslav Kalousek opustil Top 09 a stal se druhým místopředsedou ČSSD, což je poměrně zajímavá předvolební kampaň, která mu zajistí místo ve sněmovně.

Jak je vidno, nové logo ČSSD zatočilo s celou politickou scénou a předvolebními průzkumy jako nic jiného.

A TADY se můžete podívat, jak se Paroubek prodral zpět do ČSSD.


Komentáře