fb pixel Coca-Cola je nápojovým partnerem Českého hokeje – G.cz
Vyhledávání

Coca-Cola je nápojovým partnerem Českého hokeje

Zdroj: Coca-Cola

Společnost Coca-Cola se stala exkluzivním nápojovým partnerem Českého svazu ledního hokeje pro oblast nealkoholických a sportovních nápojů. Spolupráce se týká nejen seniorské, ale i juniorské a ženské hokejové reprezentace. S blížícím se mistrovstvím světa v ledním hokeji, které se uskuteční v květnu příštího roku v Praze a Ostravě, bude mít partnerství ještě další rozměr.

Komerční sdělení 28.11.2023, 14:21

Společnost Coca-Cola se stala oficiální sponzorem Českého hokeje. Reprezentantky a reprezentanti se lvem na hrudi tak mají v zádech silného partnera, který se navíc postará o jejich pravidelný a vyvážený pitný režim. „Je to skvělý pocit, být partnerem českého hokejového svazu. Hokej je pro Čechy vášní a o to víc nás těší, že můžeme být jeho nedílnou součástí. Máme již společnou historii spolupráce a věřím, že dokážeme navázat na medailové úspěchy, kterých jsme již v minulosti dosáhli,“ říká Dan Timotin, generální ředitel Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

„Jsme rádi, že se na nejvyšší hokejovou scénu po několika letech vrací tak silná značka, jakou je společnost Coca-Cola. Těšíme se na aktivní spolupráci a věříme, že spojení našich dvou silných brandů bude pro všechny přínosné,“ popisuje marketingový a obchodní ředitel Ondřej Šnaidauf.

Coca-Cola jako hlavní nápoj bude zajišťovat svými produkty občerstvení sportovcům, ale i návštěvníkům všech hokejových utkáních. V rámci širokého portfolia nápojů společnosti se pak voda Natura stává oficiální vodou českého národního týmu, izotonický drink Powerade oficiální sportovním nápojem. Spolupráce je dlouhodobá a netýká se jen mistrovství světa, ale všech turnajů, kterých se budou naše reprezentace účastnit. Tato spolupráce navazuje na dlouhodobou podporu sportu ze strany společnosti Coca-Cola, v příštím roce se to týká i dalších globální akcí jako je fotbalové EURO či Olympijské hry v Paříži.

Zákazníci se mohou těšit na nejrůznější soutěže, zajímavé reklamní předměty s hokejovou tématikou ale i řadu netradičních aktivit, které na českém trhu nebyly doposud k vidění.

TÉMATA

Podobné články

Doporučujeme

Další články