7 pádných důvodů, proč si konečně pořídit skútr

Pokrokové země typu Itálie nebo Vietnamu to dávno pochopily - pokud se chcete někam dostat, potřebujete motorizovaný prskolet alias skútr. Proč?
Obrázek uživatele Dr. techn h.c. Franz Hackenburg
Po studiu na technické univerzitě ve Štýrském Hradci nastoupil do vývojového oddělení automobilky Porsche, nyní působí jako nezávislý konzultant pro média. Je ženatý, má dvě děti a fretku jménem Muschi.

1. Netrápí vás kolony

koika Foto: Koika Dopravní zácpa? Tu už brzy nebudete znát. Stačí se elegantně protáhnout mezi řadami popojíždějících aut a jste na každém semaforu první. A během chvilky.  

2. Spotřeba

Běžný městský člověk bude do skútru tankovat tak jednou týdně zhruba za stovku. Za cenu několika jízdenek tak může jezdit kdy a kde se mu chce. Freedom!  

3. Parkování

John Seb Barber Foto: John Seb Barber Zastavíte, kde chcete, a nikdo vás neodtáhne. Stačí připoutat stroj k dopravní značce nebo kandelábru a nic se mu nestane.  

4. Můžete říkat, že máte "mašinu"

tumblr tumblr.com Je to jednostopé vozidlo? Je. Má motor? Má. Je to mašina. Co na tom, že jede většinou maximálně 50 kilometrů v hodině.  

5. Nezabijete se na tom

giphsdfsgy ohmagif.com Souvisí to s předchozím argumentem. Pokud si koupíte obyčenou "padinu" - tedy skútr s objemem do 50 cm³, skutečně to není na žádné závodění. Takže když spadnete, máte slušnou šanci, že to dopadne dobře a bude jen trochu bolet. Pokud tedy někdo nesestřelí vás. Ale když vyznáváte rychlost...  

6. Můžete ho vytunit!

index13tr0 www.picstopin.com Zrychlit, zlepšit, vyladit. Na trhu je spousta variátorů, válečků i výfuků. Nebo válců, které vám dají vyšší zdvihový objem a tím pádem vyšší výkon. Oproti úpravám auta stojí lepší díly do skútru pakatel.  

7. Dostupná rychlost i doprava

gipfghy senorgif.com Dnes už koupíte nový skútr do čtyřiceti tisíc i méně, jede devadesátkou a pojištění stojí téměř nula korun. Tak na co ještě čekáte? Hybaj za řídítka!  

Komentáře