10 skvělých tipů, jak posilovat: účinně a bez námahy

Míváte někdy problémy s pravidelností své docházky do posilovny? Občas se vám nedaří se přinutit tam vůbec jít? Občas dost často? Nejste v tom sami. A přitom řešení je megasnadné.

„V posilovně jsem nebyla už tak dlouho, že jsem vlastně úplně zapomněla, jak jsem tam kdysi chodila hlavně proto, abych v duchu ohodnotila všechny okolo, a pak si šla dát za odměnu zmrzlinu,“ píše Sarah Cooper(ová), autorka následujícího funkčního návodu „Jak účinně a bez námahy posilovat v deseti krocích“.

A pokračuje dál: „Proč pořád mluvíme o tom, jak moc chceme či potřebujeme zajít do posilovny, ale nikdy se nám nedaří uvést svá slova v čin? Odpověď je jednoduchá: protože je to fyzická námaha. Stejně jako mnozí z vás jsem se i já dlouho držela falešného pocitu, že v posilovně musím skutečně posilovat, abych se pak cítila v pohodě. Jenomže to vůbec není pravda.“

A proto pro nás Sarah oilustrovala a sepsala následujících deset triků, rad a nápadů, kterak slíznout všechnu smetanu – tedy dobrý pocit ze sebe samých po návštěvě posilovny, aniž byste museli hnout nejen svým tělem, ale vlastně ani prstem.

Profi tip: Pokud budete neustále nosit oblečení do posilovny, budete mít zároveň neustále pocit, že posilujete.

Už jen vykopat se ráno z postele a jít posilovat je poměrně obtížné. Proto spěte v oblečení, které máte do posilovny – ráno se tak nebudete muset ničím zdržovat.

Pokud náhodou nedokážete dojít do posilovny, ba dokonce ani vytáhnout paty ze svého domu/bytu, pak je skvělou alternativou k posilovně ležení a povalování na gauči – samozřejmě stále v oblečení do posilovny. Druhý den budete mít aspoň ‚náskok‘ – a ať tak, nebo onak, pořád to bude vypadat, jako že jste si pěkně zaposilovali/zacvičili.

Je celkem málo známou, leč praxí ověřenou skutečností, že s alkoholem jde všechno snáz, zejména co se týče pocitu, že jste si dobře zacvičili.

Výhody sklenky vína před odchodem do posilovny nelze popřít:

1. Budete zářit sebevědomím, ostatní si sednou na zadek
2. Vůbec nezaregistrujete, že ten stroj používáte obráceně
3. Naopak – budete mít pocit, že jste vynalezli novou techniku
4. Čas se úplně rozteče a vy najednou zjistíte, že jste strávili v posilovně celé tři hodiny (vytuhlí v šatně)
5. Nebudete si pamatovat, jestli jste cvičili, nebo ne – takže si klidně můžete říct, že ano.

„Nechtěně“ si zapomenout lahev na vodu, sluchátka nebo podprsenku je vynikající způsob, jak přijít do posilovny a hned z ní zase muset odejít.

Hlavně dejte každému přes facebook či twitter vědět, jak jste v prdeli z toho, že jste se dnes zase nedostali do posilovny – a pak si jděte dát ‚posilňující‘ milkšejk.

Profi tip: Občas zatweetujte něco o tom, jak důležitý je při posilování strečink a jak jste si ho dnes ‚užili‘.

Prvních deset minut se věnujte strečinku. Je to něco na způsob jógy, ale daleko líp se při tom spí.

Na dalších (posledních) padesát minut jděte do sauny a pořádně se tu zpoťte, aniž byste ale sebou jakkoli hýbali. Vynikající způsob, jak mít pocit, že něco ‚spalujete‘ bez skutečného ‚spalování‘ čehokoli.

Profi tip: Čekání na posilovací stroje je skvělý způsob, jak mít pocit, že posilujete.

Jakmile spatříte někým právě obsazený posilovací stroj, jděte k němu a ostentativně vyčkávejte, než se uvolní. Po chvilce se dotyčné(ho) zeptejte, jak dlouho tu plánuje cvičit. Pokud vám odvětí, že už jen pár minut, řekněte, že na to kašlete... a jděte čekat k jinému stroji.

Pokud vás náhodou pustí na stroj hned, pět minut ho ‚štelujte‘, a pak jděte pryč. V případě běžeckého pásu předstírejte, že je rozbitý. Poté jděte pryč.

A to samozřejmě není všechno... čeká na vás ještě pět dalších zásadních kroků na druhé straně.

1 z 2 stránekDále

Komentáře